söndag 4 mars 2012

Söndag;(

Hej !! Insag är det söndag tråkigt,och nu är sport lovet slut ;( Lovet har varit jätte bra ,jag har varit ute och åkt te mormor och morfar ,jag och mormor åkte te berg vik och köpte kläder jätte roligt;) I dag så har det varit jätte roligt ,först sp på möran så städade jag mitt rum och fixade pappa var på sjön och fiskade och Oscar va hos en kompis så det var bara jag och mamma hemma .efter några timmar så kom pappa och Oscar hem och då sa pappa vi ska åka till Sunne och äta mat och efter det så har jag en överaskning .när vi hade äte så åkte vi till min kusin och deras barn så vi filade der och där och efter en timme så åkte vi och bowlade det var jätte roligt, så dagen har varit jätte bra .men jag kanske skriver mera i möra när jag är i skolan ;) herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar