lördag 25 februari 2012

tjobre !

Hej förlåt för attjag inte har skreve något. ´
I dag har jag  varit med linnea och vi har varit ut med hästarna vi gick en bit sen så borstade vi dom och tog litte kort , sen så åkte vi hem till henne och såg på globen horse show (stavning) och sen åt vi gick ut litte i gen och sen tog vi in hästarna och gav de mat .Nu har jag sett klart på melodifestivalen (stavning) nu sitter jag vid datorn. I möra så ska jag gå upp tidigt för att vi ska upp till somarstugan och fiska i visten:) och äte mat och hoppas att vi får mycket fisk ..........I Fredas så  va jag i skolan och tråkade, sen så följde jag med elin hem efter skolan vi åkte till stallet och hon red cola och jag va med hennes hund vicca:) skriver mera i möra ha så bra dag alla der ute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar